Vi vill att våra kunder ska vara nöjda. Kundnöjdhet mäts med Nöjd-Kund-Index (NKI). Målet är >80 av 100.
HjälpGrafen är interaktiv vilket gör att du kan markera ytor med musen för att zooma (gäller enbart desktop) samt själv välja vilka delar du vill ska synas genom att klicka på diagramförklaringarna.
Nöjd-Kund-Index (NKI) för samtliga .se-slutkunder hos samtliga registrarer, 2007-2022
Diagram 1
Vi vill att våra kunder ska vara nöjda. Kundnöjdhet mäts med Nöjd-Kund-Index (NKI). Målet är >80 av 100.
Vi vill att våra registrarer (återförsäljare) ska vara nöjda. Mätning sker med indexet Nöjd-Registrar-Index (NRI). Målet är >80 av 100.
HjälpGrafen är interaktiv vilket gör att du kan markera ytor med musen för att zooma (gäller enbart desktop) samt själv välja vilka delar du vill ska synas genom att klicka på diagramförklaringarna.
Vi vill att våra registrarer (återförsäljare) ska vara nöjda. Mätning sker med indexet Nöjd-Registrar-Index (NRI). Målet är >80 av 100.
Vi vill att våra medarbetare ska vara nöjda. Medarbetarnöjdhet mäts med Nöjd-Medarbetar-Index (NMI) och här redovisas resultat i form av ett sammanfattande betyg på hela Internetstiftelsen som företag och arbetsgivare. Målet är 4 av 5.
HjälpGrafen är interaktiv vilket gör att du kan markera ytor med musen för att zooma (gäller enbart desktop) samt själv välja vilka delar du vill ska synas genom att klicka på diagramförklaringarna.
Vi vill erbjuda full tillgänglighet på våra tjänster. Målet är 100%.
HjälpGrafen är interaktiv vilket gör att du kan markera ytor med musen för att zooma (gäller enbart desktop) samt själv välja vilka delar du vill ska synas genom att klicka på diagramförklaringarna.
Ett annat viktigt kvalitetsmål är marknadsandelarna för Internetstiftelsens toppdomäner i Sverige. Målet är att bibehålla marknadsandelar jämfört med 2021: >50 %.
HjälpGrafen är interaktiv vilket gör att du kan markera ytor med musen för att zooma (gäller enbart desktop) samt själv välja vilka delar du vill ska synas genom att klicka på diagramförklaringarna.
I vårt nyhetsbrev kan du läsa mer om våra olika satsningar som exempelvis Internetkunskap, Internetmuseum och rapporten Svenskarna och internet. Mer kunskap helt enkelt!
Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev!
I vårt nyhetsbrev kan du läsa mer om våra olika satsningar som exempelvis Internetkunskap, Internetmuseum och rapporten Svenskarna och internet. Mer kunskap helt enkelt!